id=khairul4189">

Thursday, February 10, 2011

Seks semasa hamil....

Ramai orang bimbang dan runsing masalah seks ketika kehamilan. Kata mereka hubungan seks ketika hamil boleh menggangu janin dan lebih teruk lagi risiko untuk keguguran pasti akan berlaku. Sebenarnya ini tanggapan ini adalah tidak benar.

Seks ketika kehamilan adalah perkara yang normal. Tiada sebab kenapa seks perlu dihentikan semasa proses kehamilan.

Lainlah jika si isteri yang hamil mengalami pendarahan yang serius ataupun pendarahan ringan berlaku pada bila-bila masa dalam awal tiga bulan hamil, wanita itu perlu segera berjumpa doktor dan mengelak daripada bersetubuh. Dan doktor akan bagi ubat untuk mengukuhkan janin.

Semasa proses kehamilan, posisi yang sesuai amat penting sekali kerana keadaan si isteri yang hamil amat berbeza sekali. Dengan perut yang semakin membesar, tidak semua posisi dapat dilakukan.

Selain itu tidak semestinya seks penetratif sahaja boleh dilakukan, jika isteri tidak selesa, ada cara alternatif lain boleh dilakukan seperti sentuhan ereksi suami antara payu dara isteri atau melalui urutan erotik atau melalui seks oral yang boleh dilakukan isteri.

Setakat ini sahaja perkongsian kami pada kali ini. Bertemu lagi kita pada lain hari dengan pelbagai info-info yang berguana dari pihak kami.

Oh ya, jika anda belum mendapatkan ebook yang hangat pada masa kini, anda boleh dapatkannya sekarang dengan klik link dibawah ini:

>>>www.diranjang.com<<<

No comments:

Post a Comment